شش روش برای خوش عکس شدن
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

شبکه های اجتماعی و تب عکس انداختن باعث شده امروز همه بخواهیم ظاهر خیلی بهتری تو عکس ها داشته باشیم.تو این پست ما بهتون ۶ روش برای خوش عکس شدن را یاد میدهیم. عکاسی بارداری

۱) مشخص کردن دلیل اینکه چرا شما توعکس ها خوب (یا بد) هستید.

عکس های خودتان را بررسی کنید.کی شما در عکس هایتان خوب به نظر میایید و کی بد؟میتوانید تفاوت آن را مشخص کنید؟عکس های بقیه را بررسی کنید و بفهمید چرا خوب به نظر میرسند.
بعضی از مشکلات ممکن است این ها باشند:
-نور عکس هایتان
-چشم های نیمه بسته یا بسته
-زاویه اشتباه صورتتان
-بهترین لبخندتان را نزدن
-مسائل آرایشی مثل پرمویی،سرسیاه یا مدل مو و لباسی که برای شما مناسب نیست.

۲) تمرین کردن جلوی دوربین یا آینه

این یکی از راه های پیدا کردن بهترین زاویه یا لبخندتان است.تصمیم بگیرید سمت چپ شما بهترین است یا خیر.چهره های ما کاملا متقارن نیستند بنابراین یک طرف از طرف دیگر بهتر به نظر میرسد.سعی کنید ژست های مختلف بگیرید این باعث میشه جلوی دوربین به اینکه چطور ژست بگیرید آشنا باشید.شما باید زاویه ۴۵ درجه بگیرید تا ظاهر زیبایی داشته باشید.معمولا مدل موی شما تعیین میکند که کدام زاویه شما بهتره مخصوصا اگر مدل موی شما نامتقارن باشد. آتلیه بارداری

۳) لباس مناسب بپوشید.

لباس مناسبی که میدانید به شما می آید بپوشید.لباس هایی که برش مناسبی برای بدن شما دارد،انتخاب کنید.موقع پوشیدن لباس های طرح دار آن ها با دقت انتخاب کنید.لباس های طرح دار بسته به شکل بدن شما، ممکنه باعث بشن،بد به نظر بیایید.

طرح های کوچک باعث میشوند،عکس به هم ریخته و شلوغ به نظر بیاد.به جای پوشیدن لباس های طرح دار از سرتا پا یک تکه لباس طرح دار از کمدتان انتخاب کنید.

اگر میخواهید لاغرتر به نظربیایید از لباس های تیره  و اگر لاغر هستید از لباس های روشن و سبک استفاده کنید.

مهم تر از همه پوشیدن لباسی است که در آن اعتماد به نفس دارید.

۴) طبیعی لبخند بزنید.

یک لبخند مصنوعی باعث میشود در عکس بد بنظربیایید چون انگار مجبورید و چشم هاتون لبخند نمیزند.

برای داشتن بهترین لبخندتون شما نیاز به احساسات دارید. اگر احساس کردید خوشحال نیستید به یک خاطره شادتون یا غذای مورد علاقتون فکر کنید.

با لب پایینتون بخندید این کمک میکنه لبخندتون طبیعی تر به نظربیاد.نوک زبانتان را پشت دندان هایتان قرار دهید این کمک میکنه طبیعی تر لبخند بزنید و انگار یکی از خارج از قاب سعی در خنداندن شما دارد.

در اینه تمرین کنید تا فرق بین لبخند طبیعی و مصنوعی را بفهمید.

۵) ارایش مناسب داشته باشید.

ارایش به خانوم ها کمک میکند عالی یا وحشتناک شوند.یادگیری چگونگی برجسته کردن جاهای درست صورت به شما کمک میکنه در عکس ها خوب به نظر برسید.از کانسیلر برای پوشاندن نقطه های قرمز روی صورت یا حلقه سیاه دور چشم یا قرمزی کناره های بینی استفاده کنید.به آینه نگاه کنید و چانه خود را پایین بیاورید و قسمت هایی که سایه میشود را کانتور کنید و بعد از ان روی پیشانی،بینی و چانه پودر بزنید این قسمت ها به خاطر چربیشون ممکنه براق شوند.

از خط چشم برای بهتر به نظر اومدن چشم هاتون کمک بگیرید.یکم از موهاتون رو روی گونه هاتون بریزید این باعث میشه صورتتون تخت به نظر نرسه و در اخر برای گونه هاتون یک رنگ هلویی یا مرجانی انتخاب کنید.اگر رژگونه ندارید میتونید قبل از عکس از صورتتون بشگون بگیرید!

۶) یکم موهاتون رو زنده کنید.

قبل از عکس گرفتن یکم توی موهاتون دست بکشید این باعث میشه موهاتون حجم بگیره.از محصولات حالت دهنده مو استفاده کنید.موهای خیلی مرطوب ظاهر خوبی به شما در عکس ها نمیدهند.

در مورد مدل موهایتان فکر کنید و آن هارو روی شانه هایتان نریزید در عوض موهایتان را روی یک شانه یا پشتتان بریزید.

جلوی اینه بیاستید و ببنید چه مدل مویی به شما ظاهر بهتری میدهد.

منبع:

گوگل

 





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: